Izvješće za UNICEF-ov program Škole za Afriku (2020./2021.)
Autor: Pave Delač, 21. 6. 2021.
Izvješće za praćenje edukativnih i humanitarnih aktivnosti programa Škole za Afriku provedenih u ustanovi i zajednici. Ispunjeno izvješće molimo poslati na e-adresu skole_za_afriku@unicef.hr do:
Izvješće za UNICEF-ov program Škole za Afriku (2020./2021.)
Autor: Pave Delač, 21. 6. 2021.
Izvješće za praćenje edukativnih i humanitarnih aktivnosti programa Škole za Afriku provedenih u ustanovi i zajednici. Ispunjeno izvješće molimo poslati na e-adresu skole_za_afriku@unicef.hr do:
Izvješće za UNICEF-ov program Škole za Afriku (2020./2021.)
Autor: Pave Delač, 21. 6. 2021.
Izvješće za praćenje edukativnih i humanitarnih aktivnosti programa Škole za Afriku provedenih u ustanovi i zajednici. Ispunjeno izvješće molimo poslati na e-adresu skole_za_afriku@unicef.hr do:
Izvješće za UNICEF-ov program Škole za Afriku (2020./2021.)
Autor: Pave Delač, 21. 6. 2021.
Izvješće za praćenje edukativnih i humanitarnih aktivnosti programa Škole za Afriku provedenih u ustanovi i zajednici. Ispunjeno izvješće molimo poslati na e-adresu skole_za_afriku@unicef.hr do:
Izvješće za UNICEF-ov program Škole za Afriku (2020./2021.)
Autor: Pave Delač, 21. 6. 2021.
Izvješće za praćenje edukativnih i humanitarnih aktivnosti programa Škole za Afriku provedenih u ustanovi i zajednici. Ispunjeno izvješće molimo poslati na e-adresu skole_za_afriku@unicef.hr do:
Izvješće za UNICEF-ov program Škole za Afriku (2020./2021.)
Autor: Pave Delač, 21. 6. 2021.
Izvješće za praćenje edukativnih i humanitarnih aktivnosti programa Škole za Afriku provedenih u ustanovi i zajednici. Ispunjeno izvješće molimo poslati na e-adresu skole_za_afriku@unicef.hr do:
| « Studeni 2025 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Javni_poziv_za_ponude_za_izvanucionicku_nastavu (1).doc

